سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحقیق زمین شناسی

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

تحقیق زمین شناسی دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق زمین شناسی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق زمین شناسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق زمین شناسی :

استان Shaتحقیق زمین شناسیi، در مرکز چین واقع شده است و یکی از بزرگترین منبع ذغال سنگ می‌باشد. پنج دوره شکل گیری- ذعال سنگ در استان Shanix وجود دارد:
کربرونیفر اخیر(تشکیل Taiyuan)، پرمیان اولیه، (تشکیل Shaتحقیق زمین شناسیi)، ژوراسیک میانی (تشکیل Datony)، دوره سوم Tertiary(تشکیل Taxigon و Quaternary کوارتزی. صدها و یا دهها نمونه ذعال سنگ و نمونه ذعال کک(ذغال نارس) از استان Shaتحقیق زمین شناسیi، جمع آوری شده بودند و محتوی (PHTES)20 عناصر ردیابی(نشان) خطرناک بالقوه می باشند (...,CI,Cd,Ba,B,AB) این نمونه ها، توسط تجزیه فعال سازی نوترون ابزاری (سودمند)، طیف سنجی جذب اتمی، طیف بندی جذب اتمی بخار، سرد، طیف سنجی کروماتوگرافی یون و تجزیه شیمیایی مرطوب، تعیین و مشخص شده بودند. نتایج حاکی از آن است که ذغال سنگ های قهوه ای، در zn, F,cu,Cr,CD غنی شده و با ذغال سنگ های قیردار و آنتراسیت، مقایسه شده اند، در صورتیکه ذغال سنگ های قیردار، در B و Czو Hg غنی شده اند و آنتراسیت در CI، Hg، u و V.A غنی شده و با میانگین فراوانی قشری (پوسته ای)، مقایسه شده و اینطور مشخص شده که ذغال کک(نارس) کوارتزی در AS و MO بطور زیادی غنی شده.

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :