سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله بهینه سازی روش پله ای مانور دریچه های سد هنگام وقوع سیلاب

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بهینه سازی روش پله ای مانور دریچه های سد هنگام وقوع سیلاب با استفاده از الگوریتم ژنتیک، مطالعه موردی سد کارون 3 دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بهینه سازی روش پله ای مانور دریچه های سد هنگام وقوع سیلاب با استفاده از الگوریتم ژنتیک، مطالعه موردی سد کارون 3 کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهینه سازی روش پله ای مانور دریچه های سد هنگام وقوع سیلاب با استفاده از الگوریتم ژنتیک، مطالعه موردی سد کارون 3،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بهینه سازی روش پله ای مانور دریچه های سد هنگام وقوع سیلاب با استفاده از الگوریتم ژنتیک، مطالعه موردی سد کارون 3 :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: سیزدهمین کنفرانس هیدرولیک ایران
تعداد صفحات: 8
چکیده:
در این کار تحقیقاتی، جهت کنترل سیل های با بزرگی های مختلف در سدهایی که سرریز آنها از نوع دریچه دار می باشد، روش پله ای مانور دریچه ارائه شده است. این روش به دنبال تأمین اهداف مختلفی نظیر کاهش خسارات ناشی از سیلاب در پایین دست، حفظ ایمنی سد و توجه به ذخیره مناسب مخزن می باشد. سیاست عملکردی روش مذکور بدین صورت است که این روش، روندیابی سیلاب طرح را، مبنای سیاست عملکردی خود قرار داده و دیگر سیلاب ها را بر اساس سیاست تعیین شده برای عبور این سیلاب، روندیابی می نماید. برای این منظور در مطالعه موردی سد کارون 3، و با هدف پاسخگویی بلادرنگ به وقوع سیلاب هایی که از قبل هیچ گونه آگاهی از شکل و اندازه هیدروگراف ورودی آنها وجود ندارد، با اتخاذ یک سیاست عملکردی بلادرنگ، ارتفاعات بحرانی و میزان رهاسازی ایمن برای مهار سیلاب با استفاده از روش الگوریتم ژنیتیک محاسبه می گردد و روندیابی انجام می گیرد. به جهت تایید نمودن کارای روش مورد نظر، نتایج حاصل از این روش و دیگر روش های متداول، مقایسه می شود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :