سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله بررسی سینتیک واکنش پلیمزاسیون رادیکالی متیل متاکریلات (MMA

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی سینتیک واکنش پلیمزاسیون رادیکالی متیل متاکریلات (MMA) در حضور آغازگر بنزوئیل پراکسید (BPO) در حلال تولوئن با استفاده از طیف سنجی فرابنفش (UV) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی سینتیک واکنش پلیمزاسیون رادیکالی متیل متاکریلات (MMA) در حضور آغازگر بنزوئیل پراکسید (BPO) در حلال تولوئن با استفاده از طیف سنجی فرابنفش (UV) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی سینتیک واکنش پلیمزاسیون رادیکالی متیل متاکریلات (MMA) در حضور آغازگر بنزوئیل پراکسید (BPO) در حلال تولوئن با استفاده از طیف سنجی فرابنفش (UV)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی سینتیک واکنش پلیمزاسیون رادیکالی متیل متاکریلات (MMA) در حضور آغازگر بنزوئیل پراکسید (BPO) در حلال تولوئن با استفاده از طیف سنجی فرابنفش (UV) :

سال انتشار: 1383

محل انتشار: نهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران

تعداد صفحات: 8

چکیده:

سینتیک پلیمر شدن رادیکالی متیل متا کریلات در حضور آغازگر بنزوئیل پراکسید در حلال تولوئن و در دمای 75 درجه سانتی گراد مورد بررسی قرار گرفت. درصد تبدیل مونومر به پلمیر برای غلظت‌های مختلف مونومر و بنزوئیل پراکسید با اندازه‌گیری غلظت مونومر با دستگاه طیف‌سنجی فرابنفش در lmax=28 6nm تعیین گردید. همچنین تغییرات سرعت واکنش نسبت به غلظت اولیه مونومر و آغازگر (روش سرعت اولیه) جهت تعیین درجه واکنش نسبت به این دو ماده بررسی شد و بستگی سرعت کلی واکنش به غلظت مونومر و آغازگر به صورت (فرمول) تأیید شد. تأثیر دما بر سرعت واکنش بررسی و با استفاده از تئوری آرنیوس انرژی فعال سازی برابر 150/9kJ/mol در محدوده دمایی 75-65 درجه سانتیگراد به دست آمد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :