سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله بررسی فنی روش های زدودن رنگ های خط کشی از سطح معابر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی فنی روش های زدودن رنگ های خط کشی از سطح معابر دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی فنی روش های زدودن رنگ های خط کشی از سطح معابر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی فنی روش های زدودن رنگ های خط کشی از سطح معابر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی فنی روش های زدودن رنگ های خط کشی از سطح معابر :

سال انتشار: 1387

محل انتشار: دومین سمینار ملی رنگهای ترافیکی، خط کشی و ایمنی راهها

تعداد صفحات: 9

چکیده:

پاک کردن رنگ های ناخواسته خط کشی دشوار و پر هزینه است . اصولاً رنگ های خط کشی به گونه ای تولید می شوند که مقاومت لازم در برابر سایش ناشی از عبور چرخ وسایط نقلیه از روی آنها را داشته باشند . از سوی دیگر سطوح معابر بر ای ایجاد اصطکاک لازم بعضاً دارای خلل و فرج زیادی بوده و هنگام اجرای رنگ، مواد خط کشی درون این خلل و فرج ها نفوذ می کنند. این دو ویژگی در کنار هم موجب مشکل شدن پاک کردن خط کشی ها می شود. نکته اصلی مورد توجه در این عملیات آن است که خط کشیهای ناخواسته کاملاً از روی سطوح معابر پاک شوند . پوشاندن خط کشیها با رنگ سیاه که از جمله روش های مورد کاربرد در کشور است تنها برای موارد موقتی مناسب است و حتی بهترین مواد رنگ سیاه نیز به تدریج محو شده و خطکشی اصلی آشکار می شود.
روش های دیگری نیز برای زدودن رنگ های خط کشی مورد اجرا قرار می گیرند که هر یک مزایا و معایبی دارند . تجربه استفاده از روش های متفاوت زدودن رنگ های خط کشی و برآورد هزینه تقریبی هر روش در این مقاله آورده شده است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :