سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله دستیابی به دانش فنی بازسازی روتور کمپرسورهای گریز از مرکز

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله دستیابی به دانش فنی بازسازی روتور کمپرسورهای گریز از مرکز Joy دارای 1 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله دستیابی به دانش فنی بازسازی روتور کمپرسورهای گریز از مرکز Joy کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله دستیابی به دانش فنی بازسازی روتور کمپرسورهای گریز از مرکز Joy،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله دستیابی به دانش فنی بازسازی روتور کمپرسورهای گریز از مرکز Joy :

سال انتشار: 1387

محل انتشار: هفتمین همایش مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن

تعداد صفحات: 1

چکیده:

امروزه بعد از گذشت چندین دهه از جنگ جهانب دوم و تلاش های کشورهای جهان سوم برای صنعتی شدن، این کشورها اکثراً در بعد سخت افزار به مراتب بالایی دست یافته اند و کارخانجات مختلفی در این کشورها به تولید محصولات مختلف و حتی با کیفیت های قابل قبول و بالایی می پردازند. اما فاصله این کشورها با کشورهای صنعتی هنوز بالاست و علت این فاصله دیگر در سخت افزار نیست بلکه بحث دانش فنی در حال حاضر شاخصه اصلی در عقب ماندگی در این کشورهاست.
روتورهای کمپرسور گریز از مرکز موجود در شرکت پلی اکریل که ساخت کمپانی Joy آمریکا می باشد، بیش از سی سال است که در این شرکت در حال کار هستند. مشخصات خاص مخصوصا سرعت این روتورها به گونه ای بوده است که تا کنون تلاش های انجام شده برای بازسازی روتورهای کارکرده به رغم وجود تجهیزات مختلف برای بازسازی و بالانس در کشور ناموفق بوده است.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :