سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله ضرورت برنامه ریزی استراتژیک در شرکتهای توزیع

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله ضرورت برنامه ریزی استراتژیک در شرکتهای توزیع دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ضرورت برنامه ریزی استراتژیک در شرکتهای توزیع کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ضرورت برنامه ریزی استراتژیک در شرکتهای توزیع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ضرورت برنامه ریزی استراتژیک در شرکتهای توزیع :

سال انتشار: 1384

محل انتشار: دهمین کنفرانس سراسری شبکه های توزیع نیروی برق

تعداد صفحات: 8

چکیده:

در سالهای اخیر، دلایل متعددی باعث شده تا مدیران دریابند که برنامه ریزی به شکل سنتی دیگر قادر به حل مشکلات نخواهد بود. پیچیدگی روز افزون فعالیتها و محیط متغیر جهان امروز، مدیران را با چنان دشواریهایی مواجه ساخته که کوچکترین علت انها نسبت به مسائل پیامدهای غیر قابل جبران بدنبال خواهد داشت.
بدلیل پیوستگی متقابل، تغییرات در هر جای نظام به شکلی غیر قابل پیش بینی و اغلب به نحوی خطرناک، در سایر بخش های نیز انعکاس خواهد داشت.
در اینمقاله ابتدا به تعریف برنامه ریزی استراتژیک و ضرورت انجام آن اقدام و مکاتب فکری با مدلهای برنامه ریزی استراتژیک معرفی شده و فوواید برنامه ریزی استراتژیک و تفاوت آن با برنامه ریزی بلند مدت و جامع و فراگیری بیان و موانع اجرای موفقیت آمیز برنامه ارائه گردیده است.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :