سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله دستور زبان فارسی از دیدگاه هندیان (با تکیه بر قصیده جوهرال

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله دستور زبان فارسی از دیدگاه هندیان (با تکیه بر قصیده جوهرالترکیب) دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله دستور زبان فارسی از دیدگاه هندیان (با تکیه بر قصیده جوهرالترکیب) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله دستور زبان فارسی از دیدگاه هندیان (با تکیه بر قصیده جوهرالترکیب)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله دستور زبان فارسی از دیدگاه هندیان (با تکیه بر قصیده جوهرالترکیب) :

مقاله دستور زبان فارسی از دیدگاه هندیان (با تکیه بر قصیده جوهرالترکیب) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان 1389 در فصلنامه مطالعات شبه قاره از صفحه 77 تا 100 منتشر شده است.
نام: دستور زبان فارسی از دیدگاه هندیان (با تکیه بر قصیده جوهرالترکیب)
این مقاله دارای 24 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله دستور زبان فارسی
مقاله هندوستان
مقاله عربی در فارسی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
چنانکه می دانیم گسترش زبان فارسی در شبه قاره هند از قرن پنجم شروع شد و در عصر صفوی به اوج خود رسید و شعرای فارسی زبان زیادی را در خود پروراند. از آنجا که زبان فارسی زبان مادری هندوها نبود لاجرم به تالیف کتب دستور زبان فارسی همت گماشتند. یکی از این کتابها، کتابیست بنام جوهرالترکیب نوشته «منشی سیوارام» که در قرن سیزدهم هجری (1235 ه. ق) در قالب قصیده ای هشتصد و سی بیتی سروده شده و دستور زبان فارسی را منظوم کرده است. در این مقاله به شرح و توضیح و نقد آن خواهیم پرداخت. اهمیت این مقاله در اینست که نشان می دهد هندوها «دستور زبان فارسی» را چگونه می دیده اند. همچنین نفوذ زبان عربی در دستور نویسی شبه قاره معلوم می گردد.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :