سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله مقایسه عملکرد دو الگوریتم سیستم جستجوی ذرات باردار (CSS) و

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله مقایسه عملکرد دو الگوریتم سیستم جستجوی ذرات باردار (CSS) و الگوریتم ژنتیک (GA) در حل مسائل مقید با متغیرهای پیوسته دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه عملکرد دو الگوریتم سیستم جستجوی ذرات باردار (CSS) و الگوریتم ژنتیک (GA) در حل مسائل مقید با متغیرهای پیوسته کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه عملکرد دو الگوریتم سیستم جستجوی ذرات باردار (CSS) و الگوریتم ژنتیک (GA) در حل مسائل مقید با متغیرهای پیوسته،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه عملکرد دو الگوریتم سیستم جستجوی ذرات باردار (CSS) و الگوریتم ژنتیک (GA) در حل مسائل مقید با متغیرهای پیوسته :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: اولین همایش ملی معماری، مرمت، شهرسازی و محیط زیست پایدار
تعداد صفحات: 20
چکیده:
در این مقاله ابتدا به بیان اصول کلی عملکرد الگوریتم های CSS و GA پرداخته می شود. سپس عملکرد این دو الگوریتم در حل چند مساله مقید با یکدیگر مقایسه می شود. این مقایسه برای دو پارامتر مقدار بهینه تابع هزینه و زمان دستیابی به مقدار بهینه صورت می پذیرد. با توجه به ماهیت تصادفی هر دو روش برای مقایسه از روش آزمون فرض آماری مجموع رتبه ها (آزمون U) استفاده می شود. در این روش برای قضاوت بین عملکرد این دو الگوریتم از مقدار متوسط و انحراف از معیار در یک نمونه تصادفی استفاده می شود. بدین ترتیب می توان به قضاوت بهتری در مورد قدرت عملکرد الگوریتم های فراکاوشی دست یافت.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :