سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله بررسی غنای گونه ای و فرم های حیاتی در واحدهای مختلف اراضی

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی غنای گونه ای و فرم های حیاتی در واحدهای مختلف اراضی (مطالعه موردی: مراتع نیمه خشک حسین آباد تاکستان) دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی غنای گونه ای و فرم های حیاتی در واحدهای مختلف اراضی (مطالعه موردی: مراتع نیمه خشک حسین آباد تاکستان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی غنای گونه ای و فرم های حیاتی در واحدهای مختلف اراضی (مطالعه موردی: مراتع نیمه خشک حسین آباد تاکستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی غنای گونه ای و فرم های حیاتی در واحدهای مختلف اراضی (مطالعه موردی: مراتع نیمه خشک حسین آباد تاکستان) :

مقاله بررسی غنای گونه ای و فرم های حیاتی در واحدهای مختلف اراضی (مطالعه موردی: مراتع نیمه خشک حسین آباد تاکستان) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان 1388 در مرتع از صفحه 546 تا 558 منتشر شده است.
نام: بررسی غنای گونه ای و فرم های حیاتی در واحدهای مختلف اراضی (مطالعه موردی: مراتع نیمه خشک حسین آباد تاکستان)
این مقاله دارای 13 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله غنای گونه ای
مقاله قاب ویتاکر
مقاله فرم های حیاتی
مقاله واحد های اراضی
مقاله رگرسیون گروهی
مقاله حسین آباد

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
یکی از مهمترین عوامل موثر بر پوشش گیاهی منطقه، پستی و بلندی است. واحدهای اراضی واحدهای همگنی هستند که بر اساس عوامل پستی و بلندی و خاک تفکیک می شوند. در این تحقیق با استفاده از قاب های ویتاکر، غنای گونه ای و فرم های رویشی گونه های گیاهی در مناطق کلیدی واقع در هر یک از دو واحد اراضی موجود در منطقه، با تیپ گیاهی یکسان، در مراتع نیمه خشک حسین آباد استان قزوین، مورد مطالعه قرار گرفت. پس از تعیین مناطق کلیدی هر یک از واحدهای اراضی، دو قاب ویتاکر 1/0 هکتاری در واحدهای یاد شده مستقر شد. نام گونه های وارده به داخل هر قاب به ترتیب از 1/0 تا 1000 مترمربع به همراه فرم رویشی و تعداد هر گونه در جداول مربوطه ثبت شد. با بکارگیری رج بندی به شیوه PCA قاب های ویتاکر مستقر در واحدهای اراضی طبقه بندی شد. با استفاده از مدل رگرسیون خطی، دو معادله مناسب برای غنای گونه ای در واحدهای اراضی پیشنهاد و ضرایب معادلات مذکور با استفاده از رگرسیون گروهی با یکدیگر مقایسه شد. نتایج نشان داد غنای گونه ای در واحدهای اراضی 1،2 و 3،3 از نظر آماری اختلاف معنی داری داشته (p<0.05) و در واحد اراضی 1،2 نسبت به واحد 3،3 بیشتر است. همچنین از مقایسه نسبت ترکیب فرم های حیاتی در واحدهای اراضی 1،2 و 3،3 معلوم شد که شدت بهره برداری و چرای دام در واحد اراضی 1،2 کمتر از واحد 3،3 است.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :