سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحقیق پلی وینیل کلراید

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

تحقیق پلی وینیل کلراید دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق پلی وینیل کلراید کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق پلی وینیل کلراید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق پلی وینیل کلراید :

پی و ی سی ترکیبی است از مشتقات نفت خام و گاز کلر که طی فرایند پلیمر یزاسیون تولید می شود .
uPVC مخفف کلمات ( unplas poly vinyl chloride ) می باشد و اصلی ترین ماده تشکیل دهنده پروفیل ( polyvinyl chloride ) است . این ماده حدود 85 در صد ترکیب آمیره اولیه تولید پروفیل uPVC را تشکیل می دهد ، علاوه بر این ماده ، مواد افزودنی دیگری نیز جهت ایجاد خواص مورد نیاز به ترکیب اضافه می شود که عدم وجود آنها یا تغییر میزان بکار رفته در فرمولاسیون میتواند محصول نهایی ساخته شده را به شدت تحت تأثیر قرار دهد .
از مواد افزودنی میتوان به شرح زیر اشاره کرد :
1) پر کننده ها Fillers
2) روانسازها Lubricants
3) تثبیت کننده های حرارتی Stabilizers
4) تثبیت کننده های رنگی
5) کمک فرایندها
6) مقاوم کننده ها در مقابل ضربه Impact Modifier
عبارت پی وی سی و وینیل بطور رایج نه تنها با مرجع پلیمر بلکه برای همه موادی که پلی وینیل کلراید یک سازنده آنست استفاده می‌شود. پلی وینیل کلراید پلاستیکی با موارد استفاده نامحدود است .در شرایط حاضر یکی از ارزشمندترین محصولات صنعت پتروشیمی ست .
بطور عمومی بیشتر از 50% از پی وی سی ساخت بشر در ساختمان سازی استفاده می‌شود .زیرا پی وی سی ارزان بوده وبه سادگی سر هم بندی می‌شود. در سالهای اخیر پی وی سی جایگزین مواد ساختمان سازی سنتی نظیر چوب سیمان و سفال در بسیاری از مناطق شده است با وجود ظهور یک ماده ایده ال در ساختمان سازی همچنان نگرانی در رابطه با هزینه پی وی سی برای محیط زیست طبیعی و سلامتی انسان وجود دارد.
موارد استفاده فراوانی برای پی وی سی وجود دارد از جمله : وینیل سایدینگ علامت مغناطیسی کارت ها برش عمودی پنجره ها صفحات گرامافون که منبع اسم گذاری برای صفحات وینیل است لوله لوله کشی کانال و لوازم نصب کردنی کیف های ارزان قیمتپنجره‌های تاریک( بدون دید) ودر شکل نرم آن برای لباس اثاثه یا لوازم داخلی نظیر پرده کف سازی و ساختن سقف پوسته کابل های الکتریکی توپ های بازی سبک وزن.
همچنین ماده ایست که اغلب برای لوله کشی آب و فاضلاب بعلت ارزان بودن طبیعی و انعطاف‌پذیر بودن استفاده می‌شود. فیلم پی وی سی می‌تواند به‌وسیله گرم شدن درز گیری شود و همچنین به‌وسیله ارتعاش فرکانس بالا و یا به‌وسیله اعمال یک فشار مجهز به مانع برای جلوگیری از چسبیدن به آرواره‌های داغ استفاده شود. روش دیگر مهروموم کردن این است که ورقه‌ها را در کنار هم بدوزیم که اگر نرم کننده بطور صحیح اضافه شده باشد بعلت مقاومت قابل توجه در برابر گسیختگی این امر ممکن است.

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :