سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله طراحی و ساخت چیلر جذبی لیتیوم بروماید با تغذیه آب گرم (یک

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله طراحی و ساخت چیلر جذبی لیتیوم بروماید با تغذیه آب گرم (یک تن تبرید) دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی و ساخت چیلر جذبی لیتیوم بروماید با تغذیه آب گرم (یک تن تبرید) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی و ساخت چیلر جذبی لیتیوم بروماید با تغذیه آب گرم (یک تن تبرید)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی و ساخت چیلر جذبی لیتیوم بروماید با تغذیه آب گرم (یک تن تبرید) :

سال انتشار: 1389

محل انتشار: نخستین همایش چیلر و برج خنک کن ایران

تعداد صفحات: 6

چکیده:

صرفه جویی در مصرف انرژی به یکی از دغدغههای دنیای امروز تبدیل شده است. دستگاه چیلر جذبی یکی از بهترین وجدیدترین وسایل سرمایشی است که به بهترین نحو جوابگوی موضوع بالاست. با توجه به اهمیت یادگیری و نیاز آزمایشگاهها در این امر، تولید دستگاه چیلر جذبی متناسب با نیاز آزمایشگاهی و حتی صنعتی جمعی از کارمندان شرکت آبرون تهویه را به فکر تولید این دستگاه با تناژ پائین انداخت. دستگاههای صنعتی معمول چیلر جذبی در تناژهای بالا (معمولاً بالاتر از 40 تن تبرید) تولید می شوند و با توجه به در دسترس نبودن و همچنین بدنه فلزی و حجم اشغالی زیاد عملاً برای مقاصد آزمایشگاهی بلا استفاده میباشند. ولی دستگاه مورد بحث در این مقاله به علت فضای اشغالی کم و بدنه شفاف که میتواند اتفاقات داخلی را به بهترین نحو به مخاطب نشان دهد، بسیار مناسب برای مقاصد آموزشی میباشد. به علت تناژ پائین قابل استفاده برای مکانهای مسکونی، تجاری و غیر و نیز میباشد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :

طراحی پایدارساز سیستم قدرت توسط الگوریتم بهینه سازیSPEA2 توسعه ی

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

طراحی پایدارساز سیستم قدرت توسط الگوریتم بهینه سازیSPEA2 توسعه یافته دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی پایدارساز سیستم قدرت توسط الگوریتم بهینه سازیSPEA2 توسعه یافته کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی پایدارساز سیستم قدرت توسط الگوریتم بهینه سازیSPEA2 توسعه یافته،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی پایدارساز سیستم قدرت توسط الگوریتم بهینه سازیSPEA2 توسعه یافته :


نام کنفرانس یا همایش : اولین همایش ملی شهر، زندگی، آرامش

تعداد صفحات : 10

چکیده مقاله:

سیستمهای قدرت اغلب در معرض نوسانات فرکانس پایین هستند که این نوسانات، از مشخصات اجتناب ناپذیر این سیستمها بوده و بر پایداری سیستم اثر میگذارند. در این مقاله به طراحی پایدار ساز جدید سیستمهای قدرت جهت حذف نوسانات بین ناحیهای پرداخته شده و برای دستیابی به مقادیر بهینه جهت پارامترهای پایدار ساز، از الگوریتم بهینهسازی پرتو توسعه یافته با تکنیک همبری همسایگی استفاده شده است. الگوریتم پیشنهادی، بر مبنای طراحی دو پایدارساز سیستم قدرت به طور همزمان با نگاهی جدید در تابع هدف مسئله بهینه سازی مورد بررسی بوده که در یک سیستم قدرت دو ناحیهای چهار ماشینه مورد آزمایش قرار گرفته شده است. نتایج مقایسهای حاصله با روشهای پیشنهادی قبلی، بر تأثیر مناسب روش پیشنهادی جهت حذف نوسانات بین ناحیهای تأکید دارد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :

مقاله تاریخچهی نقاشیهای دوره صفویه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تاریخچه‌ی نقاشی‌های دوره صفویه دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاریخچه‌ی نقاشی‌های دوره صفویه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاریخچه‌ی نقاشی‌های دوره صفویه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاریخچه‌ی نقاشی‌های دوره صفویه :

تاریخچه‌ی نقاشی‌های دوره صفویه

فهرست عناوین :
– تاریخچه‌ی نقاشی‌های عهد صفویه
– آشنایی با پیدایش پایتخت سلسله‌ی صفویه
– آشنایی با موضوعات نقاشی دوره صفویه
– ورود سبک اروپایی به نقاشی ایرانی
– رضا عباسی و اهمیت آثار وی

تاریخچه‌ی نقاشی عهد صفوی:
هرات در سال 1507 با حمله‌ی شیبک خان ازبک سقوط کرد. خود او نیز سه سال بعد در جنگ مرو به دست شاه اسماعیل بیست و سه ساله، شکست خورد و به قتل رسید. اسماعیل که قبلاً در ابتدای قرن شانزدهم ، ترکمانان آق قیونلو را تار و مار کرده بود، اکنون با این پیروزی بیشتر موقعیت خودر ا در امپراتوری خویش استحکام بخشید.

بعد از هشت و نیم قرن استیلای عرب‌ها و مغولان و تاتارها بار دیگر ایران انسجام یافت. دوره‌ی جدیدی آغاز شده بود، سلسله‌ی صفوی که به دست اسماعیل پایه گذاشته شده بود، به مدت بیش از دویست سال دوام یافت و بعد به دست افغان‌ها منقرض شد.

عهد صفوی از مهمترین دوره های هنری در تاریخ اسلامی ما به شمار می رود. شاهان قدرتمند و هنر دوست سلسله‌ی صفویه توانستد با تکیه بر ملت ایرانی و مذهب تشیع که از این زمان در ایران رسمیت یافت عصر درخشانی در زمینه‌ای مختلف هنری پدید‌ آوردند که در آن میان هنر نقاشی جایگاه ویژه‌ای دارد.

آشنایی با پیدایش پایتخت سلسله‌ی صفوی
پایتخت سلسله‌ی صفویه ابتدا تبریز بود و بعد به قزوین ( اندکی به جنوب شرقی ) منتقل شد. انتقال پایتخت از شرق به غرب ایران اثرات مهمی بر پیشرفت نقاشی ایرانی داشت. در دوران صفویه مرکزیت هنر به شهر تبریز آمد و برخی از هنرمندان هم در شهر قزوین ماندگار شدند. اما اصل سبک نقاشی صفویه در شهر اصفهان به وجود آمد.

بنیانگذار صفویه ، یعنی شاه اسماعیل، شهر تبریز را به پایتختی برگزید و با حمایت بی‌دریغی که از هنرها و هنرمندان به عمل آورد به زودی این شهر مرکز پویایی هنر ـآن عهد شد. می دانیم که تبریز سابقه‌ی هنری طولانی داشت و قبل از قدرت یافتن صفویه نیز کارگاههای نقاشی در این شهر فعالیت داشتند، ولی رونق و اعتلای هنری تبریز زمانی به درخشش نهایی نایل آمد که چنان که گفتیم به دعوت شاه اسماعیل کمال الدین بهزاد و برخی از همکاران و شاگردانش از هرات به این شهر آمدند. بهزاد که در حدود سال 916 ه. ق به تبریز آمد از طرف شاه صفوی به مدیریت کارگاه‌های هنری و ریاست کتابخانه‌ی سلطنتی گماشته شد.

نظارت و رهبری هنری وی بود که باعث گردید تا مکتب تبریز به اعلاء درجه در مصور سازی کتاب یابد و نفیس‌ترین کتاب‌های هنری تاریخ ایران در این کارگاه تولید شود. تمامی هنرمندان نامدار مکتب تبریز، یا به طور مستقیم شاگرد بهزاد بودند و یا از سرچشمه‌ی هنر او سیراب شده بودند. لذا مجموعه‌ای بی نظیر از نگارگران خلاق ، آثار ریز نقشی را پدید آوردند که در تاریخ و نقاشی بی همانند است. این هنرمندان علاوه بر فعالت در زمینه‌ی مصور سازی کتب به طراحی فرش و دیگر دستباف‌ها نیز می‌پرداختند.

در این دوران، مکتب بهزاد با جذب شاگردانی بسیار، شیوه‌ی نگارگری رایج را تغییر داد. حاصل این تجربه اندوزی‌های تازه، ظهور سبکی نوین با نام مکتب صفوی یا مکتب تبریز 2 بود همراه با تماشای برجسته چون « سلطان محمد» ، « آقا میرک» ، « مظفر علی» ، « شیخ زاده» .
با مطالعه‌ی دقیق آثار مکتب تبریز این ویژگی را می‌توان برای آن برشمرد.

1- اتمام ماهرانه‌ی تصویر
2- خلق فضایی سرور انگیز و شکوهمند
3- استفاده از رنگ‌های به غایت درخشان و پر مایه و متنوع از جمله رنگ طلا
4- گستردگی دامنه‌ی تخیل
5- فراخی چشمگیر در فضای تصویر
6- اختصاص سراسر صفحه‌ی کتاب به تصویر

7- قدرت خارق العاده در پرداخت بسیار ظریف اجزای تصویر
8- اهمیت تقریباً برابر تمامی اجزای تصویر
9- تنوع حالت کلی صحنه‌ها بر حسب موضوع
10- ترسیم جامه و عمامه‌ها و کلاه‌ها به رسم لباس های متداول روز
11- همگامی و همراهی معماری و منظره‌ی طبیعی که بستری برای حضور انسان‌ها هستند، توجه ویژه به منظره‌ی طبیعی به ویژه مناظر کوهستانی و سرانجام تنوع چشمگیر در ترسیم گل و گیاهان.

از نسخه‌های مهم مصور شده در این دوره می توان دیوان شاهنامه‌ی تهماسبی ( 931 ه .ق) ، حافظ ( 939 ه.ق)، خمسه‌ی تهماسبی (‌950 ه . ق) و دیوان میر علیشیروانی را نام برد.

پس از انتخاب اصفهان به پایتختی و در دوران شاه عباس اول، مکتبی تازه در نقاشی پدیدار شد که مکتب اصفهان نام گرفت، این شیوه که توسط نقاش نام آور عهد صفوی ( رضا عباسی) ابداع شد. نمایشی است از دوری هر چه بیشتر از مصور سازی کتاب های ادبی و کسب استقلال صفحه‌ی نقاشی در مکتب اصفهان ، شیوه‌ی کهن نقاشی ایرانی در زمینه فضاسازی و نحوه‌ی ترکیب بندی پیکره‌های انبوه ، کم رنگ شده، نمایش تک چهره‌ها و تک پیکره‌ها با پوشاک فاخر، قوت گرفته

. فضاسازی‌های ساده ، خطوط منحنی دلپذیر، استفاده از حداقل رنگ و گاه ساخت و ساز ماهرانه‌ی لباس‌ها و ظرافت در طراحی موی سر و ریش مردان شیوه‌ی خاص رضا عباسی است که هنرمندان بسیاری را تحت تاثیر قرار داد. از دیگر نقاشان مکتب اصفهان می‌توان به « معین مصور» ، « محمد یوسف» ، « محمد قاسم» اشاره کرد.

در دهه‌های نخست حکومت صفویان، نقاشی همان راه مکتب هرات را ادامه‌ی می دهد. طرح این دوره یکی از بهترین و زیباترین و با سلیقه‌ترین طرح های نقاشان ایرانی است که نشان دهنده ذوق آنها است. یکی از پر ارزش‌‌ترین آثار این دوره، نسخه‌های مصوری از خمسه‌ی نظامی است که تقریباً همه نقاشان معروف زمان ، تصویری در آن کشیده‌اند ، این نقاشان برخی چون آقا میرک، میر سید علی از شاگردان بهزاد بودند و برخی چون سلطان محمد از او تاثیر گرفته بودند.

در این تصاویر رنگ‌ها غنی‌تر، ترکیب بندی‌ها متراکم و پیکرها پر تحرک‌تر از تصاویر کتاب های پیشین هستند. در سال‌های بعد به علت رشد شهر نشینی و حمایت از اصناف و پیشه وران و گسترش صنایع دستی به خصوص با ساختن کاخ‌های جدیدی در پایتخت های جدید، یعنی اصفهان ضرورتاً نقاشی شکل دیگری به خود می گیرد

و در مواردی جزئی از معماری می گردد و بر دیوارها به منظور تزئین به کار گرفته می‌شود و در مواردی به صورت نقاشی دیواری و غیره مطرح می‌گردد به هر حال تا اندازه‌ی زیادی از حد کتاب آرایی پا فراتر می نهد. از مشهورترین بناهای این عهد که از نقاشی در آرایش داخلی آنها استفاده شده است، ساختمان عالی قاپور و چهل ستون در اصفهان است. در نقاشی نقاشان دوران صفوی آشکار شدن تخصص آنها در این رشته به وضوح مشخص است.

آشنایی با موضوعات نقاشی عهد صفویه:
در نقاشی‌های صفوی ، موضوع اصلی شکوه و زیبایی این دوره است. موضوعات نقاشی‌ها بیشتر حول محور بارگاه سلاطین، اشراف زادگان ، کاخ های زیبا، مناظر زیبا و صحنه‌هایی از جنگ‌هاست. در این نقاشی‌ها انسان ها با لباس‌های فاخر صورتهای زیبا و مجسمه‌های ظریف رنگین به طور پرهیجان در تصویر کشیده شده است. هنر نقاشی در طول دوران صفوی هم زیاد و هم دارای کیفیت بهتر شد. در این نقاشی‌ها آزادی بیشتر و مهارت و دقت بیشتر مشهود است.

هنرمندان بیشتر به اصول کلی پرداخته و از جزئیات غیر ضروری اجتناب کردند، صافی خطوط بیان زود احساسات و متراکم شدن موضوعات از مشخصات سبک نقاشی صفوی است. از آنجاییکه در اواخر دوران صفوی ، از لحاظ جنبه‌ی فکری اختلاف جزئی در رنگ آمیزی به وجود آورد، می‌توان به ظهور سبک اروپایی در این نقاشی‌ها پی برد.

خصوصیت معروف نقاشی صفوی اوج تجمل و زرق و برق سنجیده شده ایست که نشان از ذوق و سلیقه‌ی غنی تر و لطیف‌تر دربار صفوی نسبت به دربارهای پیشین دارد. رنگ‌ها عالی ترین رنگ‌ها، نقش ها رو به کمال و موضوعات مقبول، صحنه‌های زندگی درباری هستند که از پیکره‌های فراوان با پوشاک فاخر برگرد غرفه‌های مجلل طاقدار باغ‌های شاهانه برخوردارند. ترکیب بندی‌ها به ایستایی گرایش دارند ولی باز همان توجه به گیرایی و شکوه فراوان در صحنه‌های حرکت، شکار و تصاویر رزم گنجانده شده است. در نقاشی این دوره ، تمایل هنرمندان به پرهیز از رنگ‌های گرم ، دیگر مشهود نیست، آنان هر ترکیب رنگی را آزادانه بکار می گیرند،

ولی برای دستیابی بر شکوه و جلال، شیوه‌های تکنیکی را پر مایه‌تر و استادانه‌تر می گردانند. علاوه بر زرافشان کردن کاغذ، حواشی را گاه با تشعیر حیوانات طلایی رنگ ، یا با درختان و شاخ و برگ‌ها پر می کردند. کاربرد هنر نقاشی تا بر روی جلد کتاب ها که اغلب لاکی بود گسترش یافت. در ضمن بسیاری از نقش مایه‌های نقاشان در نقش قالی‌ها و پارچه‌های این زمان که بدون تردید اغلب به دست نقاشان دربار طرح می‌شد راه یافتند.

پا به پای آثار نقاشان بزرگ کتابخانه‌های سلطنتی به سفارش هنرپروران کم ثروت تعداد زیادی نقاشی‌های بسیار کم زرق و برق‌تر تهیه شد. برخی از این‌ها آثار واقعی هنری محسوب می‌شوند و تنها تعداد اندکی فاقد گیرایی هستند. ولی بی‌شک به دنبال افزایش تقاضا آثار ضعیف و سطحی نیز که در صد آن‌ها در مقایسه با گذشته نسبتا بیشتر بود تهیه می‌شد.
نقاشی اوایل دوره صفویه را عموما می‌توان با جزئیات نوع پوشاک که از همه مشخص‌تر خصوصیت بارز دستار است زود تشخیص داد. مشخصه‌ی این سرپوش عیجب کلاه باریک و کشیده ایست که در امتداد آن چوبی قرار دارد که غالبا تا چندین سانت بالاتر از دستار که به دور آن پیچیده شده ادامه می‌یابد.

نمونه‌ی معروف نقاشی دوره انتقالی بین سبک قرن پانزدهم هرات و سبک صفوی تصاویر نسخه‌ای است که در بلخ به سال 1504 کتابت شده است این تصاویر به آثار قرن پانزدهم بسیار شبیه‌اند و دستاوردهای صفوی که در آن‌ها دیده می‌شوند یکی از عالی‌ترین نسخ این دوره ، نسخه نفیسی از آثار میرعلیشیر نوایی در کتابخانه‌ی پاریس است

که تهیه آن در هرات به پایان رسیده است و تصاویر آن در بسیاری از کتب معتبر چاپ شده است این نقاشی‌ها بی امضا هستند ولی احتمالا دست کم تعدادی از آن‌ها کار شاگردان بهزاد است. در یکی از این تصاویر که صحنه‌ی شکار است بهرام گور را شبیه شاه اسماعیل نمایش داده‌اند و در اثر دیگر که مرگ فرهاد را نشان می‌دهد تاثیرات شدید سبک قرن پانزدهم وجود دارد ولی در اغلب نقاشی‌های دیگر سبک صفوی کاملا استقرار یافته است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :

تخمین دبی نشت سد سنجاق مهاباد با استفاده از نرمافزار seep/w

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

تخمین دبی نشت سد سنجاق مهاباد با استفاده از نرمافزار seep/w دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تخمین دبی نشت سد سنجاق مهاباد با استفاده از نرمافزار seep/w کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تخمین دبی نشت سد سنجاق مهاباد با استفاده از نرمافزار seep/w،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تخمین دبی نشت سد سنجاق مهاباد با استفاده از نرمافزار seep/w :


نام کنفرانس یا همایش : سومین کنفرانس سراسری توسعه محوری مهندسی عمران ، معماری ، برق و مکانیک ایران

تعداد صفحات : 14

چکیده مقاله:

سدها به لحاظ اهداف و عملکرد، نقش مهمی برای ذخیرهسازی آب در مناطق خشک و نیمهخشک دارند. یکی از مهمترین مسائل طراحی سدهای خاکی، فرار آب از مخزن سد از طریق پی و بدنه است . به طور کلی وجود نشت غیر قابل اجتناب بوده ولی در صورت فراهم شدن شرایط فرسایشی خاک توسط آن منجر به تخریب سد میگردد. امروزه استفاده از مدلهایریاضی پیشرفته برای شبیهسازی پدیدههای هیدرولیکی جریان در محیطهای متخلخل مورد توجه محققان و کارشناسان قرار گرفته است. در این پژوهش برای شبیهسازی نشت آب از سد سنجاق مهاباد از قابلیتهای نرمافزار seep/w استفاده شده است. نتایج شبیهسازی، مقادیر دبی نشت را به ازای ترازهای مختلف آب مخزن نشان میدهد 6 لیتر بر روز و در

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :

مقاله بررسی تأثیر کیفیت اطلاعات حسابداری بر عدم تقارن اطلاعاتی د

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی تأثیر کیفیت اطلاعات حسابداری بر عدم تقارن اطلاعاتی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دارای 19 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر کیفیت اطلاعات حسابداری بر عدم تقارن اطلاعاتی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر کیفیت اطلاعات حسابداری بر عدم تقارن اطلاعاتی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر کیفیت اطلاعات حسابداری بر عدم تقارن اطلاعاتی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: سومین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
تعداد صفحات: 19
چکیده:
تحقیق حاضر به بررسی این موضوع میپردازد که: آیا کیفیت اطلاعات حسابداری که شرکتها به طور سالانه به بازار ارائه می-کنند (به طور مشخص کیفیت سود حسابداری سالانه)، عدم تقارن اطلاعاتی موجود میان شرکتکنندگان در بازار را تحتتأثیر قرار می دهد یا خیر؟ جهت بررسی این موضوع، از تحلیل رگرسیون چندمتغیره و الگوی دادههای سری زمانی استفادهمیشود. کیفیت سود از طریق معیار کیفیت اقلام تعهدی و عدم تقارن اطلاعاتی از طریق معیار جزء اطلاعاتی دامنک (یا همانانتخاب معکوس) که سنجه مستقیم عدم تقارن اطلاعاتی است، اندازه گیری میشود. در تحقیق حاضر، عدم تقارن اطلاعاتی براساس یکی از مدلهای تجزیه دامنک مبتنی بر ریزساختار بازار و با استفاده از اطلاعات لحظهای قیمتها محاسبه می شود.جامعه مورد بررسی این پژوهش، شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران و دوره زمانی مورد مطالعه نیز سالهای1386 الی 1391 میباشد. نتایج پژوهش، خلاف انتظار و پیشبینی نظریات موجود در این زمینه، ارتباط مثبت معنی دار بینکیفیت سود شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران و عدم تقارن اطلاعاتی را نشان میدهد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :
<   <<   21   22   23   24   25   >>   >