سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحقیق توانمندسازی کارکنان

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

تحقیق توانمندسازی کارکنان دارای 19 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف تحقیق توانمندسازی کارکنان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی تحقیق توانمندسازی کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق توانمندسازی کارکنان :

 

 

توضیحات:
تحقیق توانمندسازی کارکنان، در قالب فایل pdf و در حجم 19 صفحه.

بخشی از متن:
با توجه به درک جایگاه والای منابع انسانی در دوران اخیر به اثبات رسیده است که تحقق هر سیاست، استراتژی و برنامه ای در سطوح ملی تا سازمان های کوچک به منابع انسانی آن وابسته است و تحقق سیاست های کلی نظام اداری نیز در گرو ایجاد قابلیت های لازم در دستگاه های اجرایی و کارکنان آن ها است. ارتقای توانمندی نظام اداری منوط به ایجاد بستر ها و زمینه هایی برای توانمندسازی در سطح فردی و سازمانی است. در این مقاله با ذکر مفاهیم و رویکردها، بستر ها و الزامات، گام ها و موانع توانمندسازی ویژگی های کارکنان توانمند در دستگاه های اجرایی و هم چنین ویژگی های دستگاه های اجرایی توانمند در نظام اداری ذکر می گردد و با مروری بر پیشینه توانمندسازی در نظام اداری و جمع بندی مولفه ها و متغیرهای موثر بر توانمندسازی و نقش آن در تحقق سیاست های کلی نظام اداری، سعی در تبیین ضرورت توجه به توانمندسازی در ابعاد فردی و سازمانی در نظام اداری ایران دارد.

تحقیق توانمندسازی کارکنان
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مفهوم توانمندسازی
توانمندی و قدرت
سطوح توانمندسازی
ارکان توانمندسازی
گام های اساسی برای توانمندسازی
موانع پیش روی توانمندسازی
اثرات و نتایج توانمندسازی
توانمندسازی با رویکرد اسلامی و ازدیدگاه قرآن
پیشینه توانمندسازی در نظام اداری ایران
ویژگی های نظام اداری توانمند و کارکنان توانمند
نتیجه گیری
منابع



 

 

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :

تحقیق مکانیک

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

تحقیق مکانیک دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق مکانیک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق مکانیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق مکانیک :

 

پیش‌درآمد

1- وظایف سیستم سوخت از قرار زیر می‌باشد:

تأمین سوخت موتور به منظور احتراق مناسب و کنترل جریان سوخت مورد نیاز جهت استارت، شتاب‌گیری و پایداری در هنگام حرکت. بنابراین از یک یا چند پمپ سوخت استفاده می‌شود تا سوخت را به نازل‌های اسپری سوخت برسانند و می‌توانند سوخت را به سیستم سوخت‌پاش بپاشند. از آن جا که میزان جریان سوخت متناسب با میزان هوای وارد شده به موتور می‌باشد و هم‌چنین برقرار کننده سرعت مناسب و فشار می‌باشد، کنترل‌کننده‌های این بخش به صورت کاملا اتوماتیک می‌باشند. البته استثنایی که در این مورد وجود دارد مربوط به انتخاب قدرت موتور می‌باشد که توسط سوپاپ‌های غیرخودکار و یا اهرم‌های قدرت صورت می‌گیرد. یک اهرم شیر مسدود کننده یا شیر (Cock) برای متوقف کردن موتور نیز به کار می‌رود. البته در مواردی این دو مورد ترکیب شده و جهت عملکرد منفرد اهرم به کار می‌رود.

2- هم‌چنین لازم است که سیستم خودکار امنیتی وجود داشته باشد که دمای سوخت موتور، سیستم کمپرس و سیستم فشار را تحت کنترل خود قرار دهد.

3- توسط موتور سوق دهنده توربو، تغییرات در سرعت سوق دهنده و آهنگ آن حائز اهمیت است. زیرا بر قدرت خروجی موتور تأثیر می‌گذارند. هر چند معمول است که اهرم‌های سوپاپ و کنترل کننده‌های سوق‌دهنده را با هم در ارتباط می‌دانند و حداکثر میزان سرعت موتور توسط کنترل‌کننده سرعت سوق‌دهنده صورت می‌گیرد و سرعت بیش از حد نیز توسط یک عامل در سیستم سوخت کنترل می‌شود.

سیستم سوخت، کاربردهای دیگری نظیر خنک‌سازی روغن و کنترل هیدرولیک سیستم‌های کنترلی مختلف موتور را به عهده دارد. به عنوان مثال بخش کنترل فشار جریان هوا.

کنترل غیرخودکار و خودکار

کنترل میزان قدرت سوخت توسط محدودسازی میزان سوخت پاشیده شده در محفظه احتراق صورت می‌گیرد. زمانی که نیروی بیشتری نیاز باشد سوپاپ باز می‌شود و فشار نسبت به نازل‌های سوخت زیاد می‌شود زیرا جریان سوخت زیاد می‌شود و باعث افزایش دمای سوخت می‌شود و هم‌چنین باعث شتاب‌دهی به گاز داخل توربین می‌شود که نتیجتا منجر به سرعت بالای موتور و تطابق بهتر میان سوخت و هوای وارد شده می‌شود و متعاقبا باعث افزایش قدرت در موتور می‌شود.

- این روابط میان جریان هوا و میزان سوخت در موتور با تغیرات دمای هوا و ارتفاع متغییر خواهد بود. این متغییرها چگالی هوای وارد شده به موتور را تغییر می‌دهند و متعاقبا با تغییر چگالی، حجم هوای وارد شده به موتور نیز تغییر می‌کند. برای بررسی بیشتر به نمودار 10-1 توجه کنید و برای بررسی تغییرات در سوخت به نمودار 10-2 توجه کنید.

این دو کمیت باید تغییر کنند در غیر این صورت باعث کمی یا زیادی سرعت استاندارد موتور خواهند شد.

- در زمان حرکت پیوسته، مجرای سوپاپ در حالت هم‌ترازی با مجرای فشار قرار می‌گیرد و در مقابل سوپاپ کنترل فشار و نیروی جهشی قرار می‌گیرد و پمپ فشار، تنظیم کننده فشار سوخت می‌باشد تا بتواند جریان سوخت ثابتی ارائه دهد.

- زمانی که سوپاپ باز است شیر کنترلی، فشار پایینی را می‌بندد (L.P) مجرای سوپاپ به سمت وضعیت انتخاب شده حرکت می‌کند تا زمانی که کانال (L.P) باز شود و فشار به حالت عادی باز گردد. کاهش فشار سوخت بر روی سوپاپ‌ها توسط دیافراگم کنترل کننده فشار تعیین می‌شود یر کنترل به وضعیت حساسی خواهد رسید که مکانیزم پمپ‌ها را کنترل می‌کند که نتیجتا جریان سوخت به درستی برقرار خواهد شد.

- در زمان شتاب‌گیری اولیه، کنترل سوخت به همان صورت که در پاراگراف 19 ذکر شده، می‌باشد. با این وجود، در حالتی که سوپاپ می‌خواهد به حالت پاراگراف 19 برسد موتور می‌تواند سوخت بیشتری را قبول کند. در این زمان نیز سوپاپ باز شده و میزان سوخت بیشتری را در فشار بالا فراهم می‌کند که در این‌جا پمپ‌ها نقش محدود کننده دارند.

- در زمان کاهش شتاب، حرکت شیر کنترل دقیقا روی شیر سوپاپ عمل می‌کند. حرکت شیر کنترل کانال‌های جریان را در شیرهای سوپاپ باز می‌کند. سوپاپ کنترل فشار نیز شیر سوپاپ را به جلو رانده که سبب کاهش ورود سوخت به پاشنده‌های نازل می‌شود.

- تغییرات در فشار هوای وارد شده که خود نتیجه تغییرات ارتفاع و سرعت رو به جلو می‌باشد توسط کپسول‌هایی در بخش کنترل سوخت اندازه‌گیری می‌شود. زمانی که ارتفاع افزایش پیدا کند وهوای کمتری وارد شود، کپسول‌های تهی شیر را باز کرده و باعث کاهش قدرت پمپ می‌شوند. تا زمانی که جریان سوخت با جریان هوا متناسب گردد و البته حالت عکس مطلب بالا نیز صادق است.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :

پاورپوینت تحلیل مساجد ایرانی

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

پاورپوینت تحلیل مساجد ایرانی دارای 110 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت تحلیل مساجد ایرانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت تحلیل مساجد ایرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت تحلیل مساجد ایرانی :

پاورپوینت تحلیل مساجد ایرانی

فایل پاورپوینت تحلیل مساجد ایرانی،در حجم110 اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
در این فایل چند نمونه مسجد ایرانی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته شده است.
معروف به: مسجد صدر، مسجد فتح الله
موقعیت: ضلع شرقی میدان امام
سال تاسیس: 11 هجری قمری (دوره شاه عباس اول)
معمار: استاد محمد رضا اصفهانی
خطاط:علی رضا عباسی
ساخت این مسجد 18 سال به طول انجامید
از ویژگی های این مسجد:
نداشتن صحن و مناره که در تمامی مساجد اسلامی جزء لاینفک بنا است
چرخش 45 درجه ای که از محور شمال به جنوب نسبت به محور قبله دارد
گنبد کم ارتفاع مسجد
محراب بی بدیل مسجد

پاورپوینت تحلیل مساجد ایرانی
فهرست مطالب:
مسجد شیخ لطف الله
مسجد جامع ساوه
مسجد امیر چخماخ یزد
مسجد و مدرسه آقابزرگ
تحلیل مسجد جامع قزوین(مسجد شاه)

این فایل با فرمت پاورپوینت در 110 اسلاید قابل ویرایش و بسیار جامع تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت محراب(37اسلاید)

 

 

 

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :

مقاله تاریخچه تمبر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تاریخچه تمبر دارای 110 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاریخچه تمبر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاریخچه تمبر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاریخچه تمبر :

تمبر چیست؟

متخصصان تمبر را از دیدگاه های مختلف مورد بررسی قرار داده اند و هر یک تعاریفی برای آن گفته برای مثال تمبر از دیدگاه:
دکتر پژمان بختیاری عبارت است از: یک تکه کوچک کاغذ که به پشت آن سیرشم مالیده شده سیرشم مالیده شده و اگر کمی تر شود می توان آن وارد نامه ای چسباند دکتر سید ضیاء الدین هاجری در کتابی اشاره می کند تمبر مقطعه کاغذ بها داری است که به شکل ها، اندازه ها و رنگ های گوناگون با کادر و حاشیه چسب و دندانه و یا بدون دندانه، این دو به مناسبت های ویژه به تعداد معین از سوی ادارات پست چاپ و منتشر می گردد یا به عبارتی دیگر تمبر را می توان جایگزین مهرهای اولیه دانست زیرا مهرها اشکال اولیه تمبرهای پستی کنونی می باشند
البته تعاریف زیادی در مورد تمبر شده است که ما به طور اختصار چند نمونه از آن ها را برای شما ذکر می کنیم تمبر وسیله ای مؤثر برای ایجاد ارتباط و پیوند بین انسان هاست
تمبر، یک زبان است تمبر، پیکی است که فاصله ها را کوتاه می کند و هر گونه مانعی را از سر راه برمی دارد طرح عادی و یا یک عکس کوچک تمبر بیانگر پرداخت کرایه پستی پاکتی است که روی آن الصاق شده است .
تمبر نماد هر کشور است و مانند پول دارای قیمت می باشد تمبر، یکی از بزرگترین ابداعی تا قرن نوزدهم است و سنگ بنای زرین در تاریخ پست به شمار می رود .
بعد از این تعاریف بهتر است ریشه اصلی کلمه تمبر را بررسی می کنیم .
(timber تمبر tympan تپان tympanon تمپانون سه شکل از واژه یونانی tumpanon و واژه لاتین tympanum است واژه tympanon بسیار دیر به این صورت دارد زبان فرانسوی شده است ولی شکل موسوم یا کهن تر آن همان واژه timbr تمبر است که در زبان فرانسوی به کار آمده است .
timber واژه ای فرانسوی است که در سده 12 میلادی از tumbanon یونانی بیزانسی و tumpanon یونانی کلاسیک گرفته شده است
تمبر به معنای زنگ کوچک فلزی، اوج صدا، آوزاه طنین، تمنا، تمبر پست، منگوله یا نشانی در بالای کلاه یا کلاه خود به کار برده شده است .

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :

تحقیق اصول طرح درس کتاب آموزش قرآن اول راهنمایی 7 ص

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

توجه : این پروژه فقط به صورت فایل (با پسوند) zip ارائه میگردد
تعداد صفحات فایل : 8

 

فرمت فایل : ورد

 

قسمتی از محتوی فایل

 

تعداد صفحات : 8 صفحه

اصول طرح درس ( روزانه ) موضوع : کتاب آموزش قرآن اول راهنمایی عنوان : درس یازدهم ـ آیات 20 تا 28 سوره لقمان هدف کلی : یادگیری قرائت صحیح و مفاهیم آیات 20 تا 28 سوره لقمان حیطه : شناختی ، عاطفی هدفهای اجرایی نهایی : مخاطبین : 28 نفر دانش آموز کلاس اول راهنمایی مدرسه راهنمایی آرمیتا مصلی نژاد ‌ شرایط : 90 دقیقه وقت ، روش ـ پرسش و پاسخ ، سخنرانی ، آزمایش وسایل کمک آموزشی: تخته ، گچ ـ کتاب ، کارت آموزشی ، چرخ گردون و استامپ .
رئوس مطالب و مفاهیم درس : روان خوانی آیات 20 تا 28 سوره لقمان .
آشنایی با معنای برخی از کلمات پر استعمال قرآن .
ترجمه برخی عبارات و ترکیبات قرآنی .
علاقه و انس بیشتر به قرائت و فهم آن .
آشنایی با معارف قرآن و جنبه های اعجاز آمیز آن .
معرفت به حکمت آمیز بودن افعال خداوند.
هدفهای درسی (جزئی ) دانش آموزان پس از گذراندن این درس باید : آیات 20 تا 28 سوره لقمان را روان بخوانند .
کلمات جدول شماره 1 را معنا کنند .
ترکیبهای قرآنی جدول شماره 2 را ترجمه کنند .
درست یا نادرست بودن عبارات قرآنی را تشخیص دهند .
درباره عظمت قرآن و جنبه های اعجاز آمیز آن 3 دقیقه صحبت کنند.
نمونه هایی از مخلوقات حکمت آمیز خدا را (که انسان به آنها رسیده) بیان کنید.
رفتارهای ورودی دانش آموزان دانش آموزان : 1ـ با آداب قرائت قرآن آشنا بوده و آنها را رعایت کنند.
2ـ علائم ، صداهای کوتاه و کشیده را تشخیص داده و دروس گذشته را قرائت کنند.
3ـ لغات مربوط به دروس گذشته را معنا کنند.
4ـ عبارات و ترکیبات دروس گذشته را ترجمه نمایند.
5ـ درستی ترجمه عبارات قرآنی را با ذکر علت بیان کنند.
مراحل تدریس 1ـ مهارت آغازین 1 دقیقه  2ـ ارزشیابی تشخیصی 5 دقیقه  3ـ آمادگی فراگیر و ایجاد انگیزه 2 دقیقه  4ـ ارائه مطلب و شروع درس 1 دقیقه  5ـ استفاده از نوار آموزشی  5 دقیقه  6ـ ارزشیابی مستمر 5 دقیقه  7ـ حل جدول شماره 1 7 دقیقه  8ـ حل جدول شماره 2 2 دقیقه  9ـ حل جدول شماره 3 2 دقیقه  10ـ حل جدول شماره 4 2 دقیقه  11ـ بحث شناخت (راز سر انگشتان) 8 دقیقه  12ـ ارزشیابی پایانی 3 دقیقه  13ـ ارزشیابی آتی 1 دقیقه  14ـ اختتام 1 دقیقه   مراحل تدریس 1ـ مهارت آغازین : دعای شروع ، احوالپرسی ، حضور و غیاب 2ـ ارزشیابی تشخیصی : تعدادی کارت آموزشی که لغات دروس گذشته روی آنها نوشته شده میان دانش آموزان توزیع می شود.
(در ضمن آن ، بچه ها حتماً درس قبل را خوب خواندید و یاد گرفتید البته می دانید که هر جلسه مروری بر لغات دروس گذشته داریم) قبل از شروع از دانش آموزان پرسیده می شود که اگر از دروس گذشته اشکالی دارند بیان نمایند.
جهت ارزشیابی هر بار 2 دانش آموز خوانده شده و هریک بعد از تلاوت چند آیه از درس گذشته لغاتی را که توسط دانش آموزان کلاس به ترتیب نشان داده می شود معنا می کنند.
به این ترتیب درس گذشته 2 بار مرور می شود.
( از هر دانش آموز 4 لغت از درس گذشته و 2 لغت از دروس دیگر پرسیده می شود) 3ـ آمادگی فراگیر و ایجاد انگیزه : بچه ها اگر بخواهید پیش فرد بزرگی که خیلی دوستش دارید بروید و از صحبتها

 

 

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >